Det ble bygget en ny seksjon i den ene enden av Undredal stasjon for å til forbindelsen videre til Orkla-partien og Ødsle sasjon på en fin måte. Nå var det på tide å få landskapet rundt sporet på plass, samt legge sporet til der vi skal ha Undredal meieri.
![](https://usercontent.one/wp/blog.tmjk.no/wp-content/uploads/2022/10/T-14976-220823.jpg)
![](https://usercontent.one/wp/blog.tmjk.no/wp-content/uploads/2022/10/T-15083-220904.jpg)
![](https://usercontent.one/wp/blog.tmjk.no/wp-content/uploads/2022/10/T-15349-220927.jpg)
![](https://usercontent.one/wp/blog.tmjk.no/wp-content/uploads/2022/10/T-15384-221004.jpg)
Byggingen av Orkla bro og landskapet rundt gikk videre hele september, men det er et stort prosjekt så feullført ble det ikke i perioden.
![](https://usercontent.one/wp/blog.tmjk.no/wp-content/uploads/2022/10/T-15082-220904.jpg)
![](https://usercontent.one/wp/blog.tmjk.no/wp-content/uploads/2022/10/T-15085-220905.jpg)
![](https://usercontent.one/wp/blog.tmjk.no/wp-content/uploads/2022/10/T-15088-220905.jpg)
![](https://usercontent.one/wp/blog.tmjk.no/wp-content/uploads/2022/10/T-15156-220915.jpg)
![](https://usercontent.one/wp/blog.tmjk.no/wp-content/uploads/2022/10/tunnelportal-600x670.jpg)
![](https://usercontent.one/wp/blog.tmjk.no/wp-content/uploads/2022/10/T-15386-221004.jpg)
![](https://usercontent.one/wp/blog.tmjk.no/wp-content/uploads/2022/10/MIttet.jpg)
![](https://usercontent.one/wp/blog.tmjk.no/wp-content/uploads/2022/10/IMG_8360.jpg)