Valfart til Nidarvoll

I går var det 5 eller 6 innom for å sjå på progresjonen. Vi viste villig rundt og høsta lovord for framskritta.

Noko framskritt vart det også den kvelden.

Intrikate kabelkanalar rundt eine døra var montert. Målet her er å skille 230V i frå kjørestraumen. Det er to grunnar til det. Minke faren for støy frå 50 Hz på kjørestrømmen samt vi slepp å vere redd for å klippe en 230 V kabel når vi jobbar med kjørestraumen.

I Olmliene gjekk det frammover med kantplater pÃ¥ modulane. Noko er kappa pÃ¥ «fri hand» medan anna er nøye kappa etter mal som Henning har printa ut frÃ¥ teikningane.

Ellers er det jo ikkje arbeidskveld uten litt arbeid med sparkel, og slik sparkling vart det litt av i kveld sjølv om  HÃ¥vard var klar for enda meir 🙂

Sporlegging pågår på stasjonen og på sidebanen er skjult sporunderlag påpegynt.

Meinar det var meir som vart gjort men kjem ikkje på det no.

Bilder håpar eg andre kan legge ut då eg ikkje tok nokon i går.

[Jan-Rune]

Sporleggingen på Undredal st ble fullført med de siste sidesporene på plass - med forlenget svilleavstand for å illudere spor av lavere rang.
Sporleggingen på Undredal st ble fullført med de siste sidesporene på plass - med forlenget svilleavstand for å illudere spor av lavere rang.
Seksjonsskiller på Olmliene begynner å komme på plass - romslig tilmålt i detaljene, så her blir det etterarbeid når landskapstverrsnittet er endelig bestemt.
Seksjonsskiller på Olmliene begynner å komme på plass - romslig tilmålt i detaljene, så her blir det etterarbeid når landskapstverrsnittet er endelig bestemt.

[Svein Sando, lagt til 5.11.]

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *