Vi hadde en vellykket kjørekveld 3. oktober med to nyheter: 1) Vestre Fiklagard ble tatt i bruk som flyttbar skyggestasjon plassert ute i kantineområdet. 2) Hurtigklokke ble tatt i bruk slik at vi kunne kjøre etter ruteplan, for første gang for Ringveanlegget. De fleste som deltok gjorde det med eget materiell, men flere var med bare som observatører, noen tilreisende fra mer fjerne steder i Trøndelag.
Vestre Fiklagard ble tatt i bruk for første gang.
Grønn Di 3 med trevogner på vei over Orkla bro inn mot Undredal.
Noen kjører, andre ser på.
Aktivitet på Vindheim stasjon
Amerikansk gjest på Ringvebanen.
«Har du tenkt å skyte ned toget mitt?»
Kryssing på Undredal mellom malmtog (El 12) og persontog (Di 3).
I bakgrunnen ses hurtigklokka. Den er plassert slik at den kan ses fra alle akutelle ståsteder langs anlegget.
Ruteplanen vi kjørte etter på kjørekvelden. Vi var litt for få lokførere til at hele planen ble gjennomført. Noen av togene ble kansellert underveis. Det var visse svakheter med planen, som vi vil justere til neste gang vi bruker kjøreplan og hurtigklokke.