Bloggen har vært sørgelig lite oppdatert på nesten to år. Men vi lever og det har skjedd litt, selv om arbeidet er preget av at vi må forlate lokalene innen juni 2021. Det har vært avholdt jevnlige kjørekvelder ca. en gang i måneden. Koronasituasjonen la en demper på akitiviteten, men mange møttes likevel (et lite antall) og det har faktisk vært aktivitet gjennom hele sommeren 2020. De viktigste byggeoppgavene har vært å bygge ny Øvre Fiklagard skyggestasjon ute i gangen, slik de påbegynte seksjonene i forlengelsen av Ødsle st. kunne settes på plass. Begge deler ble fullført i 2019. Dermed er kjørestrekningen på banen økt med ca 8. meter (avstanden mellom Ødsle og ny Øvre Fiklagard). I sommer og utover har det pågått noe landskapsarbeid både på de nye seksjonene og litt på en fjellside på Vindheim, samt tunneler der forlengelsen til gangen går bokstavelig talt gjennom veggen. Noen bilder følger nedenfor.