19 grader og hemningsløs sol kan være overveldende, så vi rømte også i dag ned i kjelleren for å sikre at vår bleke og litt sykelige hudfarge ikke ble kritisk påvirket.
Tre mann også i dag. Sporunderlag, elektro og sporlegging.
Første øvelse var imidlertid Ã¥ heve en av bærebjelkene til nivÃ¥ 2, som ble avslørt i Ã¥ henge sørgelig lavt. En markert «dupp» i sporunderlaget var resultatet av dette. Oppdagelsen forÃ¥rsaket mye kreativ sprÃ¥kføring og dessuten mÃ¥lrettet aggresjon mot Radio1 sine Ã¥ndsvake sanger og reklamer … Stillhet ga fokus og den laverestÃ¥ende bjelken ble ettertrykkelig satt pÃ¥ plass.
Ganske besværlig, i grunnen, siden alle seksjonene hang på den. Det gå nok litt for fort for tida, mye fokus på å få til kjøring og dermed kan andre ting komme til å bli oversett.
Og kjøring blir det nok. Nå er alt skjult spor på nivå 1 på plass, Åge har også snart fått alle matekabler på plass. Her gjenstår nå bare å koble dette videre.
På nivå 2 er straks alt sporunderlag på utstikkeren montert. I morgen blir det sporlegging! Tilpasning av landskapsprofil er også påbegynt. Det blir en trang dal her, med oppbrudt landskap, flere elver har sprengt seg fram. Kanskje rekker vi å antyde noe av dette til messa.
Det siste nødlyset er satt i drift. Jan-Rune rapporterte om knallhard betong der ledningen ble trukket, og bor med uheldig bøy bekrefter at bygget er mer solid enn vi trodde … Dessuten er døra til klubbrommet ferdig bygget, en skyvedør med friksjon som krever sin mann. SÃ¥ risikerer vi ikke at den siger igjen pÃ¥ egen hÃ¥nd.
[Henning L]
«Første øvelse var imidlertid å heve en av bærebjelkene til nivå 2, som ble avslørt i å henge sørgelig lavt.»
Hmm. Lurer på om jeg kunne være årsaken til dette på torsdag. Da jeg skulle legge i de løse listene i seksjonsskjøten, tror det var mellom den lengst til venstre og naboen, så tror jeg det falt ned en kile og noe annet som muligens kunne ha noe for høyde å gjøre. Dette falt ut av syne, og jeg tenkte nok at dette var noe midlertidig for høydejusteringens del, så jeg gjorde ikke noe mer med det.