Tre mann i arbeid hele dagen og hele kvelden. Mye ble egentlig gjort, men det er pussig hvordan det liksom ikke syns særlig godt …
Nå er i alle fall alle i denne omgang planlagte seksjoner på nivå to på plass. Den siste seksjonen ble schmokka sammen på no time, men er likevel den mest presise av dem alle. Uansett er det tilfredsstillende å ha alle på plass.
Dermed er det tid for resten av sporunderlaget. Underlaget fra utkjør Vindheim mot sør og på begge seksjonene på motsatt side av skilleveggen er nå skåret ut, og laminert med porøsplate. Montasje er i gang, underlagene ved Vindheim og i tunnelen er tilpasset, og støtter satt opp.
1:1-plottene er svært nyttige når sporunderlag skal skjæres ut. Plottene renskjæres og underlaget tegnes direkte opp med dette som mål, før det sages ut. Veldig effektivt.
Spor i vendesløyfen bak Undredal er nå lagt og kablet. Neste blir sporet fra Fiklagard til gruvesporet, dette er foreløpige spor for å få til kjørsel under messa.
Manglende nødlys er ferdig montert og i drift. Dette mÃ¥ selvsagt være i orden til messa. Rydding er ogsÃ¥ nødvendig, og nÃ¥ er en mengde rullende oppbevaringshyller bygget og satt under arbeidsbenken pÃ¥ verkstedet. Fiffig. Man kan gÃ¥ der inne nÃ¥, uten Ã¥ snuble i alt mulig kaos … Døra til klubbrommet er ogsÃ¥ nærmest ferdig.
Alt i alt en produktiv dag, og det blir det forhåpentligvis også i morgen!